Saturday, February 27, 2010

cuti mane yang tak pernah best ? tak de kan ?


hai aku suka cuti. sape tak suka cuti maaf lah kita bukan geng. hahah tak la, aku tak penah lagi jumpa orang yang tak suka cuti. aku kalau boleh nak cuti je sepanjang tahun. tapi apekan daya dalam mimpi pun aku tak kan dapat cuti sepanjang tahun. kan ? haha kesian. hari ni hari sabtu. semalam cuti Maulidur Rasul. jadi nye weekend ni cuti 3 hari. syok woahhh. even tak buat ape ape pun time cuti ni asalkan aku dapat mengadap lappy untuk online 24 hours aku rela weh rela. haha semalam memang hari paling best aku buang masa. ko tau aku hari rabu dan khamis test berderet memang macam nak bagi aku turun berat dua kilo tapi tak turun turun pon berat aku ni. makin berat ade la. eh tak boleh mengurut eh merungut sebab aku memang kuat makan pon. exercise jarang jarang kadang kadang. hahaha


tapi kadang kadang aku benci cuti. cuti yang mane ? ala cuti yang tak serupa cuti. maksudnye disini even cuti aku tetap kena mengadap buku buku dan segala nota. hmmphh luckily cuti 3 hari ni tak tergolong dalam cuti yang aku benci tu. next week memang free dari segala tests mahupun quizzes. jadi i keep all my books and notes away from me. goyang kaki sambil online makan snacks memang feeling nya sangat bagus. tak percaya ? aku tak tipu. :B

oh hari ni pulak aku rasa macam aku seorang je yang ada kat hostel aku. sunyi nye alahai. ramai yang balik. lepas tu ramai yang pergi camping dekat Taman Negara. lepas tu ramai yang kena pergi ekspo Broadband Launch dekat Pekan. so kalau ramai + ramai + ramai = berapa ? mesti lah tersangat ramai kan. lepas tu ( haihh banyak pulak lepas tu ) kedai makan semua pun nak tutup. tahu tak berapa susah nak lunch ? grr grr aku hanya berjaye makan pukul 6.30 petang. sadis je. kesian perut aku dah buat lagu crazy frog pegi bulan.
-__-"