Friday, March 25, 2011

kawan rapat saya ketika ini


maggi - not really close friend dah la sekarang ni. tapi kerap jugak la aku makan back 2 3 weeks ago. feeling lepas makan maggi ni pelik sikit. lepas makan, aku rasa sangat bodoh. tak tau la sebab effect makan maggi ni memang cepat macam tu ke ape, tapi memang macam tu aku rase. haha.. dah rasa bodoh bodoh pun makan jugak lepas tu. nak di jadikan kisah, 3 minggu lepas la kot. aku makan maggi 2 hari berturut turut. dinner la konon kan. nak jimat la konon kan. besok nya terus sakit perut macam orang gila! menyesal makan.. haha sekarang tak nak makan dah.

minyak cap kapak - isy bunyi macam makcik makcik je kan. aku kesah ape. lately aku selalu sangat sakit kepala. sangat sangat! hal kecik pun boleh sakit kepala. belajar banyak sikit sakit kepala. gedik sungguh. tido lame sikit sakit kepala. bangun pagi sakit kepala. bau asap rokok, HA YANG NI PALING BUAT AKU SAKIT KEPALA N NAIK DARAH. tak tahu la ape masalah kepala aku nih. sensitif sangat nyah. layan kan je la. aku ni biar la demam tak makan ubat, tapi sakit kepala wajib toyoh minyak ni. minyak lain tak nak! bagi la minyak dagu pun. kahkahkah